2007/09/27

Tudnivalók

Hát itt az idő. Akkor nekikezdek ennek a bejegyzésnek. Egy egyszeri és megismételhetetlen (de ilyet ki mer állítani? A sors nem ismer akadályokat) eset, hogy én, a szerző is írok a saját nevemben.

Ki az a Lara Isabella Punch?
Lara Isabella Punch a kitalált énem. Vagyis inkább olyan, amilyen lenni szeretnék. Jól ír, szép és van egyénisége.
A hangulataihoz híven írja alá a leveleit (üdvözöl a zoknis/ a morcos/az álmodozó...), amiket Malcomnak, a naplójának ír. Később majd kiderül, hogy a Malcomnak írt leveleit fel is adja postán és azok egy elhagyatott piros tetős, Írországi ház levelesládájában találnak otthonra.
Isabella (mert ugye, a második nevét használja) egy gothloli stílusában öltözködik. Álmodozó és romantikus lány, akinek van egy Mauric nevű szürke-fekete csíkos macskája. (Aki mindig az ablakpárkányon néz ki, az arrajárókat figyelve)

Ki ez a lány?
A lány, aki az általam kitalált karaktert, Isabella Punch kisasszonyt megformálja (a nevét Corey találta ki) az a kedvenc Gothloli márkám, a Mary Magdalene modellje.
Azért van róla annyi kép, mert a Mary Magdelene-nek modellkedik és most ő a tökéletes lény számomra.
Csak megláttam egy képet róla és azonnal megkedveltem. Szerintem pont olyan lenne a valóságban, mint Isabella. :) Lehet, hogy bolondnak tűnök, de nézzétek el nekem.

Nincsenek megjegyzések: