2007/10/11

Dobozkák

A gothloli ékszereket egy gothloli tárolóban kell tartani.

Például ebben a sötét feketére mázolt fa dobozkában. Az oldalára rózsaszín-vörös-szürke-fekete szín, régmúlti nőket ábrázoló képet dekupázsoltak. Aranyos kis fém zár van rajta és a fogantyúja nagyon szépen kidolgozott.
A fogantyú bal felére egy sötét rózsaszín díszt raktak, ami harmonizál az ugyanilyen masnicskára a tetején.



Egy kis ügyességgel (egy szép szalvétával és egy tubus dekopázs ragasztóval), te is készíthetsz legalább ilyen szépet.
Én fogtam egy fa dobozkát, befestettem feketére és míg száradt kerestem egy szép szalvétát. Leheletnyi vékony, halvány rózsaszínűt választottam, amin apró fehér pókháló fut végig.
Rádekupázsoltam a megszáradt dobozra úgy, hogy repedezett hatást keltsen, és a szélén hagytam egy kis recés részt, ami aranyosan kiáll. És kész is a gothloli doboz :)

Nincsenek megjegyzések: