2007/10/07

Régi idők


Kedves Malcom,

Ma is zuhogott, így felkerekedtem egy kis sétára. Sötét szín felhők takarták az eget és a víz csak ömlött a fejemre. A sarat tapostam, mellettem pedig egy gyönyörű, régi hintó hajtott el. Az idő utazás abban a percben megkezdődött és véget is ért.
A régi időkbe vágytam és most teljesen úgy is éreztem magam. Kovácsoltvasból készült apró lámpák álltak az utcákon, a világítás még, vagy már égett. Fekete öltönybe öltözött gentlemanek haladtak el mellettem, oldalukon habos szoknyákba öltözött nők tartották az esernyőt. Mindegyikük magában gondolkodva haladt el, rám sem néztek. Mindenkinek meg volt a maga baja, siettek a dolgukra. Egyszerű, de elgondolkodtató képet láttam.
Az arcomba fújta a szél az esőcsöppeket. A hintó után néztem és tovább léptem a jelenbe.

Üdvözöl, a régi időkbe vágyó,
Lara Isabella Punch

Nincsenek megjegyzések: