2008/03/26

Család?

Kedves Malcom,

Visszatérve a szülő-témára: rájöttem, hogy semmit sem tudok a szüleimről, nem is ismerem őket. Gondolj csak bele, nem tudom mi volt velük, mielőtt megszülettem, nem tudom mi volt akkor, mielőtt fel tudtam idézni emlékeket. Számomra rejtély a múltjuk, ahogyan az az idő is, mikor még nem voltam. (Cserébe ők sem tudnak rólam szinte semmit. Vigasztal? Nem. Tudják? Nem. Érdkeli őket? NEM.)
Miután pedig tudtam, hogy vagyok,egyszerűen elmentek. Otthagytak valami ostoba kutatás kedvéért. Ráadásul nem is azért utaztak el, hogy embereket mentsenek meg a kutatásukkal, így okot sem tudok találni arra, hogy miért hagytak egyedül egy 5 éves gyereket. Jelentek nekik valamit? Egyáltalán miért hívom őket apának és anyának? Miért vagyok a lányuk? Mitől lennénk mi egy család?
Sok hülye kérdés, amire úgysem kapok választ. Megyek, értelmetlen gondolkodás helyett inkább megetetem Mauricot. Az kifizetődőbb.

Üdvözöl a túl sokat gondolkodó,
Lara Isabella Punch

Nincsenek megjegyzések: