2008/04/18

Egy Hazai Lolita Szekrényéből

Már rég óta kerestem a lolita-vérvonalat hazánkban, de mivel a japán kultúra csak most kezd elterjedni, loliták sem jönnek szembe velem az utcán. (Még ha nagyon akarom, akkor sem)
Viszont e-maileznek!! A lolita-felkutatási álmaim meglepően hirtelen teljesedtek be, mikoris pár napja olvastam egy e-mailt, hogy Manó szeretne tőlem csipkés pénztárcát venni, és, hogy ő egy lolita, aki rendelkezik loli-ruhákkal. Mielőtt örömtáncot jártam volna, visszaírtam neki, hogy had kukkanthassunk be a szekrényébe.
Éééés íme az eredmény, Manó, az első lolitám ruhái, amiket állítása szerint varrat. (De lehet, hogy a Lolita-fogtündér hozza neki...)
Egy Hazai Lolita Szekrényéből:


Fehér csipkével díszített, fekete kalap


Rózsaszín selyemmel díszített, levágott újjú kesztyű


Ez a legjobb. Sweet-loli stílusú. ^^
Imádnivaló fekete ruha, fehér fodorral, masnival, szivecskével.


Zara-ban vett kockás kabát.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Júúúj, hogy mennyit kerestem már én is hazai lolikat o.O Az én stílusomon annyira nem látszik a lolis beütés (varratáshoz nincs még elég bátorság, máshol viszont nem találok ruhákat :S), de annyira imádom a loli ruhákat ^^